mas3

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Fusk

Av Madeleine Andersson - 28 december 2011 12:23

Tänker skriva ett litet fusk här..


Visste ni att på Historien om Susans hus så har jag Livsplantan, eldfruktsplantan och simdalerträd.


Jag tänker skriva om TestingcheatsEnabled true.


Hur du öppnar fuskrutan: Ctrl + Shift + C

För windows vista: Ctrl + Shift + C + Windowsknappen


Skriv in TestingcheatsEnabled true.


Du kan göra massor av olika saker som..

Teleportera dig.

Tvinga NCA (Tror det hette NCA) att komma fram.

Få upp alla humör

Göra humören dynamiska, statiska.

Få din sim att känna alla (Perfekt om du bor i Bridgeport och vill bli kändis på 0-tid!)

Skaffa fram vänner till din sim.

Skaffa dig ett jobb, t ex bli 5 stjärnig kock utan att behöva jobba!

Det finns massor, Gör detta enkelt att hålla in shift och trycka på brevlådan.

Men Teleportera dig håller du in shift och trycker på marken.

Sen kan du pröva hålla in shift och trycka på din sim!


Med TestingcheatsEnabled true kan du också..


Skriva in.. 

Buydebug on/off

MoviemakercheatsEnabled true/false


Med MoviemakercheatsEnabled true kan du..


Välja animering..

Stänga av alla tittare = Simmar kommer inte fram till simmen och pratar.

Stäng av självstyrelse = Simmen kommer inte att styra sig själv, som den tex går och kollar på tv utan att du vill det.


Med Buydebug on kan du..

Få mer föremål i katalogen.

Ha uppe katalogen när du skriver in Buydebug on, så kommer en ruta med ett frågetecken, klicka där.



Glöm inte att stänga av TestingcheatsEnabled true med

TestingcheatsEnabled false

Annars kan ditt spel börja lagga, och det hände med mig!

Nästa gång skriver jag om hur man får det att regna och snöa.

 
 
Ingen bild

lisa

1 januari 2012 14:16

hejhej,du skrev ju att ditt sims laggade för att du inte hade stängt av koden och det´har hänt mig med tyvär så jag skulle fråga hur du gör för att få det snabbt igen :)) tacksam för snabbt svar :))

Madeleine Andersson

1 januari 2012 20:50

Börja med att stänga av fusket innan du stänger av ditt spel. Jag tror att det hjälper :)

 
Ingen bild

hejhej

1 januari 2012 20:46

Heej, jag undrar hur du gör så att ditt sims går snabbt igen för det laggade väl när du glömde stänga av koden? som du skrev. Och de har hänt mig med så jag undrar om du har tips på hur man kan fixa till det :)) söt blogg ^^ :)

Madeleine Andersson

1 januari 2012 20:51

Stäng av fusket så kanske det hjälper :)
TestingcheatsEnabled false
Stäng alltid av innan du stänger av spelet!

 
Anna

Anna

4 januari 2012 12:46

Tack så väldigt mycket !!! Är jätte glad för du förklarade och det fungerar ju verkligen men jag har en fråga kan inte vampyrer ändra sig ?

http://thesimsbest.blogg.se

Madeleine Andersson

17 januari 2012 21:02

Om den viöll bli en människa? Jo det kan den faktist, gå till forksningsanlegningen (Tror jag det var) Och köp ett botningsmedel!
Ha en simmig dag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Andersson - 19 januari 2012 18:12

Jag har skaffat min alldeles egna modell! alltså, min modell som jag lägger ut på Exchange för kläder. Så alltså så kommer hon att vara lite här och där  med sina bilder :)   Namn: Yasmine/Jasmine   Men det bästa är att NI ska få best...

Av Madeleine Andersson - 19 januari 2012 17:36

Idag när jag spelade på Anya så gick jag till Sunset Valley's gym. Och hon skulle bara simma i 30 min (sek) och sen tyckte jag att hon kunde gå hem.   Men jag ville göra något.. kul med henne.   Här ska ni få se..   Ville göra nå...

Av Madeleine Andersson - 19 januari 2012 17:28


För typ 1 halvår sedan hade jag köpt Leva livet och installerat. Och när jag installerade husdjur märkte jag inte att Leva livet försvann..   Jag märkte det idag, det är avinstallerat. :(   Det värsta är att jag tappat bort broshyren me...

Av Madeleine Andersson - 18 januari 2012 19:40

Idag så kollade jag igenom mina foton och hittade några underbara bilder! Så vackra de var. Och vad jag minns så hade jag använt MoviemakercheatsEnabled true, och fotat i sunset valley, och på min gamla sim Anya, som jag saknat så mycket.  ...

Hus

Av Madeleine Andersson - 18 januari 2012 14:41

Har ni någongång köpt ett hus, som ni inte byggt själva, och inte ens laddat ner? Vissa av dom är fula, vissa kanske är fina.   Man vill ju ha dom såhär fina.. Underbara, fina hus. Som vi inte ens kan bygga? På vissa såna här fina hus ...

Presentation


Jag är en tjej på 11 år, Jag älskar sims 3, så varför inte dela mitt sims 3 med er?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards