mas3

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Hus

Av Madeleine Andersson - 18 januari 2012 14:41

Har ni någongång köpt ett hus, som ni inte byggt själva,

och inte ens laddat ner?

Vissa av dom är fula, vissa kanske är fina.


Man vill ju ha dom såhär fina..

Underbara, fina hus. Som vi inte ens kan bygga?

På vissa såna här fina hus är det fult på insidan, vissa jättefint på insidan men fult på utsidan.

När jag spelade på Miranda Cosville, min sim så hade jag köpt ett litet hus för 3 - 4 personer..

Det var rätt så fint på utsidan, men jag var inte nöjd igår när jag spelade.

Det var fult i hela huset! Speciellt ''trädgården''

Jag orkade inte riva huset och bygga nytt.

Men såhär såg det ut på insidan.

Hiss eller diss?

DISS!

För er som inte orkar bygga nytt hus, ändra möblerna, tapeten och golvet.

och trädgården om ni vill. När jag bygger blir jag aldrig nöjd, jag stänger bara av spelet utan att spara.

Jag ändrade trädgården, möblerna, tapeten och golvet.

Och fönstren. Såhär blev det:

Mycket finare, säger jag. Jag la dessutom till en vedspis.

Tips till trädgård: Ha träd, buskar eller blommor, eller staket, (om ni vill)

det gör huset mycket finare! Men den här tomten var helt utan träd

och buskar..

(PS. Garage är också snyggt att ha, men det här huset hade inte det heller..)


Här kommer lite innebilder:

Här ser ni hela tomten, (Och inne)

Men nu ska ni få se närbilder, innuti huset!

Vardagsrummet, och lite av matbordet,

som ni kanske ser.






Toan var för liten, så tog inte upp väggarna..

FAVORIT!

Detta rum är mitt favoritrum, det bästa hittils jag har gjort

faktist!       

Rummet är mest för tonåringarna.

Fungerar också som gästrum.





FAVORITBILD!!

Jag vet inte varför, men den är vacker.. på nåt sätt.

Föräldrarnas sovrum, eller ska jag säga, Mirandas sovrum?



Det var sista bilden för ''innebilderna''

TRÄDGÅRDEN!

Haha, kanske inte direkt.

Har ett tips till er: Ha tavlor på väggarna, och gardiner på fönstrerna, det ser mycket bra ut, och bygg aldrig för trångt för stort eller för litet! Och aldrig bygga för stort

Ha en bra dag, alla simmar! :)

Jag gör historien idag, eller imorgon.

Hoppas mina tips hjälpte,

kommentera gärna om jag ska lägga upp huset på Exchange, eller inte. 

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Andersson - 19 januari 2012 18:12

Jag har skaffat min alldeles egna modell! alltså, min modell som jag lägger ut på Exchange för kläder. Så alltså så kommer hon att vara lite här och där  med sina bilder :)   Namn: Yasmine/Jasmine   Men det bästa är att NI ska få best...

Av Madeleine Andersson - 19 januari 2012 17:36

Idag när jag spelade på Anya så gick jag till Sunset Valley's gym. Och hon skulle bara simma i 30 min (sek) och sen tyckte jag att hon kunde gå hem.   Men jag ville göra något.. kul med henne.   Här ska ni få se..   Ville göra nå...

Av Madeleine Andersson - 19 januari 2012 17:28


För typ 1 halvår sedan hade jag köpt Leva livet och installerat. Och när jag installerade husdjur märkte jag inte att Leva livet försvann..   Jag märkte det idag, det är avinstallerat. :(   Det värsta är att jag tappat bort broshyren me...

Av Madeleine Andersson - 18 januari 2012 19:40

Idag så kollade jag igenom mina foton och hittade några underbara bilder! Så vackra de var. Och vad jag minns så hade jag använt MoviemakercheatsEnabled true, och fotat i sunset valley, och på min gamla sim Anya, som jag saknat så mycket.  ...

Av Madeleine Andersson - 18 januari 2012 14:24

Tänk när du ska göra en familj, t ex en sim, en tjej kanske. Så slumpar du en sim?   Ibland är det så att man inte orkar göra simmen, som jag till exempel ibland. Jag gjorde såhär..   Jag slumpade en sim. (Hon var jätteful)   Det...

Presentation


Jag är en tjej på 11 år, Jag älskar sims 3, så varför inte dela mitt sims 3 med er?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards