mas3

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Uppdateringen

Av Madeleine Andersson - 4 januari 2012 12:20

Det kommer att gå dåligt med min uppdatering,

jag har mycket annat och göra än att bara sitta och blogga hela tiden, tyvärr.

Men jag ska göra ett hus på sims 3, så kanske jag tillomed lägger upp det på

Exchange/Min sida.


Hursomhelst kommer inte historier här och där

och hit och dit varje dag, som sagt, ganska upptagen. Imorgon gör jag del 2 av Rumskompisar.

Och jag ar inte ens fått tid att göra familjen till den nya historien.

Så fort jag får tid så!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Andersson - 19 januari 2012 18:12

Jag har skaffat min alldeles egna modell! alltså, min modell som jag lägger ut på Exchange för kläder. Så alltså så kommer hon att vara lite här och där  med sina bilder :)   Namn: Yasmine/Jasmine   Men det bästa är att NI ska få best...

Av Madeleine Andersson - 19 januari 2012 17:36

Idag när jag spelade på Anya så gick jag till Sunset Valley's gym. Och hon skulle bara simma i 30 min (sek) och sen tyckte jag att hon kunde gå hem.   Men jag ville göra något.. kul med henne.   Här ska ni få se..   Ville göra nå...

Av Madeleine Andersson - 19 januari 2012 17:28


För typ 1 halvår sedan hade jag köpt Leva livet och installerat. Och när jag installerade husdjur märkte jag inte att Leva livet försvann..   Jag märkte det idag, det är avinstallerat. :(   Det värsta är att jag tappat bort broshyren me...

Av Madeleine Andersson - 18 januari 2012 19:40

Idag så kollade jag igenom mina foton och hittade några underbara bilder! Så vackra de var. Och vad jag minns så hade jag använt MoviemakercheatsEnabled true, och fotat i sunset valley, och på min gamla sim Anya, som jag saknat så mycket.  ...

Hus

Av Madeleine Andersson - 18 januari 2012 14:41

Har ni någongång köpt ett hus, som ni inte byggt själva, och inte ens laddat ner? Vissa av dom är fula, vissa kanske är fina.   Man vill ju ha dom såhär fina.. Underbara, fina hus. Som vi inte ens kan bygga? På vissa såna här fina hus ...

Presentation


Jag är en tjej på 11 år, Jag älskar sims 3, så varför inte dela mitt sims 3 med er?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards